lauantai 2. maaliskuuta 2019

Aivopesu nostaa hulluuden huippuunsa

Tärkeintä on, että kynnet on lakattu, viis lakan aiheuttamasta turhasta ja myrkyllisestä kulutuksesta.

Jaoin seinälleni edellisen blogini Hiilihulluus vauhdissa.
Myös henkilö nimimerkillä Riia Heriikka riensi kommentoimaan sitä näin sanoen: "Juu, parempi ettei kukaan tee mitään ja istuu vaan valittamassa netissä. Senhän vanhukset osaavat. :D"

Minä vastasin hänelle ystävällisesti: "Riia Henriikka. Minä olen puolet elämästäni elänyt lähes luontaistaloudessa. 

Ja nyt jo vuosia on 800 euron eläke pitänyt huolen siitä, että en turhia kuluta. Osan siitäkin annan lapsenlapsilleni.

Lapsuudessani kaikki ruoka kasvatettiin omalla kasvimaalla ja naapurista haettiin maito. 

15 vuotta elin lammaspaimenena ja kanapiikana ja olisin vieläkin jos en olisi ryhtynyt pioneeriksi ja tuottanut Suomen ensimmäistä uusiopaperia.

Olen myös kirjoittanut luonnonsuojelusta paljon, jo vuosikymmenet. Myös opintoaineistoja sekä lapsille että aikuisille.

Mitä sinä olet tehnyt?

Terveisin Kaija Olin-Arvola"

Tähän jatkoi
Mika Saljas: "Lakannu kynsiä himassa ja vittuillu mummoille?"

Minä: "Just niin. Eli ei mitään."

Minä: "Riia Henriikka Vastaa nyt huutoosi, niin päästään keskustelemaan."

Mika Saljas: "Ehkä nostelemassa perunoita seipäälle? :-)"

Mukaan liittyi
Tomppa Ruottila: - parempi tehdä runsaasti jotain josta ei ole mitään hyötyä kokonaisuuteen, kunhan itselle tulee hyvä mieli ja valheellinen euforia luulleessaan tekevänsä jotain merkityksellistä kun antaa elitiin huijata itseään.

Siirsin kysymykseni Riia Henriikan seinälle, kun vastausta ei ruvennut kuulumaan.

Siellä sain vastauksen: "Jaa. Tällaista tavaraa Tähtiliikkeen ex-ehdokkaalta, ilmastonmuutosdenialistilta ja vähintäänkin vahvoja piilorasistisia tendenssejä omaavalta oman elämänsä gurulta. Sen sijaan että tulet riehumaan seinälleni voisit tehdä minulle palveluksen ja poistaa itsesi kontaktilistaltani: jos kaipaan tuollaista settiä, menen Suomi24:n antimien pariin. :)"

Minä: "Jopas meni likalta paskat housuun. 

Väärin kaikki. 

Ilmaston muutosta en kiellä, koska ilmasto muuttuu ja on muuttunut aina. 

Toiseksi: En ole Tähtiliikkeen ehdokas. 

Kolmanneksi: Miksi tulet haastamaan seinälleni, jos et kykene vastaamaan huutoosi.

Neljänneksi: Huonoa, kun joutuu valehtelemaan. 

Viidenneksi: Seinäni on julkinen, sieltä voi tarkistaa mimmin perättömät puheet.

Kuudenneksi: Kotikasvatukseesi ei ole tainnut kuulua, miten puhutellaan 70-vuotiaita naisia.

Ja viimeksi: Kuvittelet olevasi joku, mutta saatpa nähdä, että Siperia vielä opettaa, miten tyhmä ja yksikertainen olet."

Riia Henriikka: "Uudistan pyyntöni poistaa itsesi kontaktilistoiltani: ymmärrän jos päiväsi on tylsä, mutta hanki siihen sisältöä jonkun muun seinällä. :)"

Minä: "Aion nyt kirjoittaa blogin otsikolla: Aivopesu nostaa hulluuden huippuunsa."

Riia Henriikka: "Kylläpä maailmani nyt musertui. :) Eiköhän tämä ollut tässä. Hei hei."

Minä: "Riia Henriikka Hei, hei 🤣🤣🤣🤣"

Mitään ei jäänyt epäselväksi, paitsi ehkä se, miten saadaan syntymään aivokummitus; piilorasisti? Tarvitaanko Stalinin aivot, asian selville saamiseksi?

Tässä vielä linkki mainitsemaani blogiin:

https://vuosi2019.blogspot.com/2019/03/hiilihulluus-valloillaan.html

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti